wtorek, 25 sierpnia 2015

Pokój Wspólny


Tytuł: Losy Lily Luny Potter
Autorka; Nath Lily
Adres Bloga: lilylunapotterhp.blogspot.com
Gatunek: FanFiction
Tematyka: Potterowskie/Nowe Pokolenie
Status: Trwające

Tematyka Fan Fiction zobowiązuje do trzymania się zasad nadanych przez autorkę poprzedzającego (w moim wypadku opowiadania). Wzoruje się na całej historii Harry'ego Pottera. Moje opowiadanie jest dalszym ciągiem losów, lecz tym razem kreuje postacie w przyszłości. Główną postacią jest Lily Potter, córka Harry'ego. Chciałam stworzyć coś nowego. Sama napotykałam opowiadania z nowego pokolenia, lecz zazwyczaj wpadały mi w ręce z Rose Weasley bądź Victorią Weasley. Stwierdziłam, że ta bohaterka będzie idealna.

Cała historia została wymyślona przeze mnie. Oczywiście, inne blogi są moją inspiracją i motywują mnie do działania, dokładnie jak wy - osoby, które śledzą bloga, jednak nie kopiuje. Jestem temu całkowicie przeciwna i chciałabym byście u mnie znaleźli coś nowego, czego nie ma na blogosferze. Nie jest moja pierwsza historia, która pisze, ale pierwsza w tematyce Potterowskiej. Wcześniej też robiłam Fan Fiction, ale dotyczyło innych książek lub sama wymyślałam historię.
Blog jest objęty ochroną autorką, zakaz kopiowania treści.

1 komentarz:

  1. Dzień dobry, mam takie pytanko, ponieważ poszukujemy ze znajomą kogoś do załogi - miałabyś może ochotę dołączyć do szabloniarni? Ponieważ ten szablon główny jest śliczny!
    Głównym warunkiem są dwie notki miesięcznie, nawet, jeśli ma się tam znaleźć tylko jeden szablon/nagłówek/instrukcja/poradnik + terminy można wybrać samemu, także myślę, że to dość korzystne.
    Mogłabym prosić o odpowiedź na mail - ursempai@gmail.com? Z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń