poniedziałek, 9 maja 2016

Informacja


Wracam do żywych moi ludzie, którzy nie wiem czy istnieją.

Nie mam zamiaru nie wiadomo jak się wam ogłaszać lub tłumaczyć, bo w sumie tak wyszło. Nie chciałam zostawiać bloga, lecz nie miałam zbytnio na niego chęci. Teraz oświadczam, że wracam z nowym zapałem do pracy i też trochę chce tu zmienić. Prawdopodobnie rozpocznę od nowego posta, który pojawi się na dniach oraz za jakiś czas nowego wyglądu. Nie wiem jak się wam to widzi i nie wiem czy w ogóle ktoś tu zagląda, ale postaram się w ciągu tego miesiąca wszystko ogarnąć. Mam tylko nadzieję, że będzie jakikolwiek odzew.

Chce wam przedstawić jeden powód mojej nieobecności:


Jest to forum, na które ostatnio zagościłam... Ostatnio to złe słowo, jakiś czas temu, ale to także spowodowało moje zastoje tutaj. Chciałabym wam je serdecznie polecić, ale czym się to tak wyróżnia? Jest to forum poświęcone POTTEROWSKIEJ TEMATYCE. Nie wiem jak wam, ale mi tego nigdy za mało. Oparte jest na czasach Huncwotów, więc możecie liczyć na kanony i różne odrębne postacie. Powiem wam, że zobaczyłam tam wielką odmianę tego co miałam w przeświadczeniu jak myślałam o forach. Sama jestem zaskoczona, że wkręciłam się w nie tak bardzo. Już mam tam swoje 3 postacie, więc chyba jednak staję się od tego uzależniona. Administarcja i ludzie, którzy uczestniczą w tej zabawie są świetni. Uprzejmi, bardzo chętnie pomagają nowym osobą i wprowadzają w magiczny świat. Są lekcje, akcje fabularne, konkursy i można wykreować coś pięknego.
Z czystym sercem zapraszam i zachęcam do zaglądania, jeśli ktoś by był zainteresowanych chodź trochę, można się ze mną skontaktować, a ja bez problemu wyjaśnię na czym to polega.
GG:  56387132

Bez wszelkich zbędnych gadek, żegnam i zachęcam do zaglądania. BLOG SIĘ BUDZI NA NOWO!

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do hagrid.pl! Świetna zabawa. Internetowy świat magii, szkoła magii i wiele więcej!

    OdpowiedzUsuń